piątek, 10 stycznia 2014

CIAPKOWO 21-09-2013

21 września odbyło się pierwsze wydarzenie Blogerki Zwierzakom. Event miał na celu zebranie żywności, koców, obroży i smyczy dla Ciapkowego schroniska w Gdyni. Na spotkanie przyszło niewiele osób, ale i tak zebraliśmy całkiem sporo karmy, i mam nadzieję, że starczy na jakiś czas



Podczas spotkania udało nam się wybrać z psiakami na spacery. Oczywiście nie obyło się bez przygód i ucieczki jednego ze schroniskowych psiaków. Na szczęście Marcel - bo tak się wabił, się znalazł. Ja (Agata) na spacerze byłam z Jupiterem - szalony pies, ale jakże piękny i słodki.
Od Pani Pauliny dowiedziałyśmy się o adopcjach wirtualnych, tych rzeczywistych i na co wydawany jest 1% z podatku, który możecie oddać dla Schroniska.
Cieszymy się, że były osoby, którym chciało się przyjść i przekazać karmy czy inne potrzebne rzeczy dla tych zwierzaków. I mam wielką nadzieję, że te osoby, które nie mogły przyjść w sobotę powędrują do Ciapkowa w inny dzień i przyniosą co mogą.
Dziękuję jeszcze raz tym co przyszli i mam nadzieję do zobaczenia!
Poniżej zdjęcia zrobione przez Innooka i MadeByGigi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz